النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: نكت (اضحك)

  1. #1

    ساهري
    الصورة الرمزية اناوليلى
     رقم العضوية : 6167
     تاريخ التسجيل : Jul 2006
     المشاركات : 1,725
     الإقامة : ف القاهره-مصر
     هواياتي : الرياضه
     اغنيتي المفضلة : مو ضحكتك واكرهها والتحديات وكان صديقىواستعجلت الرحيل وانى احبك وكل اغانى الساهر
     قوة السمعة : 15
     الحالة :  اناوليلى غير متصل


     

    نكت (اضحك)

    نكــــــــــــــ :36_1_1[1]: ـــــــــــــت


    >>>>>واحد بلدياتنا رجع من امريكا قاعد بيحكي لأبوه وأمه الحاجات الغريبة اللىشافها .
    >>>>>- دانا شفت هناك واحد وقع من فوق عمارة طويييلة.. قعد ثلاث ايام لحد ما وصل الأرض.
    >>>>>أمه سألته: طيب مات ؟؟
    >>>>>ابوه رد عليها: ثلاث أيام لا يأكل ولا يشرب .. أكيد يموت


    >>>>>في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ: لو باباك استلف الف جنيهمن البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف
    >>>>>التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ
    >>>>>الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه
    >>>>>التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ
    >>>>>الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب
    >>>>>التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا
    >>>>>_______________________________
    >>>>>واحد مسطول بيسأل واحد مسطول ثاني: اسم دولة أوروبية لو حطيت على
    أخر حرف فيها نقطة تصير اسم عالم ذرة
    >>>>>التاني قاله أنا غلب حماري
    >>>>>الأول قاله: الدولة هي قطر ولما تحط نقطة حتصير قطز
    >>>>>التاني قاله هو قطز عالم ذرة ؟
    >>>>>فرد عليه الأول يعني
    >>>>>هي قطر دولة أوروبية ؟



    شكرا تواصل نزار على التوقيع الجديد :36_13_6[1]:


  2. #2

    ساهري
    الصورة الرمزية اناوليلى
     رقم العضوية : 6167
     تاريخ التسجيل : Jul 2006
     المشاركات : 1,725
     الإقامة : ف القاهره-مصر
     هواياتي : الرياضه
     اغنيتي المفضلة : مو ضحكتك واكرهها والتحديات وكان صديقىواستعجلت الرحيل وانى احبك وكل اغانى الساهر
     قوة السمعة : 15
     الحالة :  اناوليلى غير متصل


     

    افتراضي

    ايه رايكم حلوه النكت ولا لا
    وعندى فكره كل اللى يدخل يكتب نكته ويبقى عندنا ارشيف نكت
    ونضحك كلنا
    مين دمه خفيف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    شكرا تواصل نزار على التوقيع الجديد :36_13_6[1]:


  3. #3

    الصورة الرمزية احبك يا بغداد
     رقم العضوية : 7386
     تاريخ التسجيل : Aug 2006
     المشاركات : 2,164
     الإقامة : عراقي في القاهرة
     هواياتي : الشعر
     اغنيتي المفضلة : المستبدة
     قوة السمعة : 16
     الحالة :  احبك يا بغداد غير متصل


     

    مشكوووووووور

    [mark=FFFF00]هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه:36_7_8[1]: هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
    النكات جميل كثير .. وننتظر منك المزيد ..
    لا تنسانا .. كل يوم خليلنا وحدة عشان تبقى اياما ضحك وسعادة


    مع تحيات اخوك
    احبك يابغداد[/mark]

    [align=center][align=center][/align]


    مبرووووووووووووووووووووووووووك

    باركوا لبنت الرافدين من هنا

    مبرووووووووووووووووووووووووووك
    [/align]

  4. #4

    الصورة الرمزية سونر العراقي
     رقم العضوية : 5977
     تاريخ التسجيل : May 2006
     المشاركات : 349
     الإقامة : اخيرا وصلت الى العراق
     هواياتي : السباحة \ الركض
     اغنيتي المفضلة : الكل
     قوة السمعة : 14
     الحالة :  سونر العراقي غير متصل


     

    افتراضي

    هههههههههههههههههههههههههه
    حلو وايد مشكوووووووووووووووووووووورة على موضوعك الجميل
    وان شاء الله التوفيق




    سونر العراقي


  5. #5

    ساهري
    الصورة الرمزية اناوليلى
     رقم العضوية : 6167
     تاريخ التسجيل : Jul 2006
     المشاركات : 1,725
     الإقامة : ف القاهره-مصر
     هواياتي : الرياضه
     اغنيتي المفضلة : مو ضحكتك واكرهها والتحديات وكان صديقىواستعجلت الرحيل وانى احبك وكل اغانى الساهر
     قوة السمعة : 15
     الحالة :  اناوليلى غير متصل


     

    افتراضي

    :36_9_1[1]: شكرا لك سونر واحبك يا بغداد
    وعندى لكم وللجميع المذيد بس مكتبتوش نكت ليه ولا متعرفوش ع العموم هستنى منكم ومن كل الاعضاء احلى النكات

    نكــــــــــــــ :36_7_8[1]: ـــــــــــــت

    محشش يسأل خويه ...كمـ الساعه ..
    قال له ..... عشر وعشر .
    قال المحشش .... ياخي قل عشرين وخلصنا

    نذل توظف في فندق حط لوحه اتجاه القبله على المروحه

    نذل وصى عياله وهو فى الانعاش يصيرون أنذل منه قطعوا عنه جهازالتنفس


    يـــــــــــــــــــــــ :36_9_1[1]: ـــــــــــــــــــــــارب النكت تعجبكم



    شكرا تواصل نزار على التوقيع الجديد :36_13_6[1]:


  6. #6

    الصورة الرمزية احبك يا بغداد
     رقم العضوية : 7386
     تاريخ التسجيل : Aug 2006
     المشاركات : 2,164
     الإقامة : عراقي في القاهرة
     هواياتي : الشعر
     اغنيتي المفضلة : المستبدة
     قوة السمعة : 16
     الحالة :  احبك يا بغداد غير متصل


     

    سيب العيش لخبازو

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    دمك زي العسل والله ...


    احنا نكتب النكات ليه ؟؟ احنه نترك النكات وخفة الدم للمصريين .. همة اكثر ناس دمهم خفيف .. وانا عايش في القاهرة واعرف خفت دمهم
    وزي ما بيقول المثل " إدي العيش لخبازو "


    تقبلي تحيات اخوكي دوما
    ابو ياسمين

    [align=center][align=center][/align]


    مبرووووووووووووووووووووووووووك

    باركوا لبنت الرافدين من هنا

    مبرووووووووووووووووووووووووووك
    [/align]

  7. #7

    ساهري
    الصورة الرمزية اناوليلى
     رقم العضوية : 6167
     تاريخ التسجيل : Jul 2006
     المشاركات : 1,725
     الإقامة : ف القاهره-مصر
     هواياتي : الرياضه
     اغنيتي المفضلة : مو ضحكتك واكرهها والتحديات وكان صديقىواستعجلت الرحيل وانى احبك وكل اغانى الساهر
     قوة السمعة : 15
     الحالة :  اناوليلى غير متصل


     

    افتراضي

    تسلموا لى واتمنى اسمع منكم الاحلى دائما

    سلامى وحبى وتقديرى واحترامى



    شكرا تواصل نزار على التوقيع الجديد :36_13_6[1]:


معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الاعضاء الذين قرؤوا الموضوع: 0

لا يوجد أعضاء لوضعهم في القائمة في هذا الوقت.

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •